babygirl01 Sab16 ben yapıyorum bugün 12.günüm yumurtlama görmedim daha. Bugün 4 gibi yapacağım belki olmuştur
mrp2023 Sab16 ben şuan adetin 3.gunundeyim ama çok stres yapıyor bu testler ya yapmayı düşünmüyorumm 😌
babygirl01 Sab16 yok bugünde görmedim anlamadım ya 2 aydır 25.gün adet oluyorum erken yumurtluyorum sanıyordum ama bu ay farklı olacak sanırım
Nur0907 Sab16 yaaa öyle mi 🤭ben bugün yumurtlamamı buldum ve değerlendirdik hadi hayırlısı sizede bizede 🙏🏻🤭
Sab16 mrp2023 bende çok stres oluyorum ama bilmekte istiyorum korunmayı bırakıp ovulasyon testiyle ilk aydan hamile kaldım fakat dış gebelik oldu 4 ay korunma önerdi doktorum şimdi bu ay bitti korunma sürem tekrar başladım teste 😌
Sab16 babygirl01 bende 23 günde adet oluyorum 4 ay önce dış gebelik geçirdim o zaman da ovulasyon kullandım 12. Gün yumurtlama görmüştüm bakalım bu ay nasıl olacak 😌
FundaMustafa 7 gündür yapıyorum hala göremedim iki gündür günde iki sefer yapıyorum ama yok beyaz akıntım da var
yasamblogz FundaMustafa Nur0907 bende bu ay başladım adet bitiminin 11.gunundeyim 5.gunde yumurtlama 7.gunde çatlama gördüm
Sab16 Nur0907 ben inşallah bı kaç gün daha yumurtlama görmem ya eşim 3-4 günlüğüne şehir dışına çıkacak malesef kaçırmak istemiyorum 😔🌸
Nur0907 Sab16 çok teşekkür ederim ☺️aslında reglim bittikten 3 gün sonra teste başladım o yüzden 9. Günde yumurtlamamı buldum 🥰
Nur0907 Sab16 yaaa yinede testinizi günlük yapmaya devam edin bence en azından tecrübe edinirsiniz inşallah olduğunuz vakit eşiniz gelir 🫶🏻💕
Muge23 Beyaz akinti degil afedersiniz tabirimi de seffaf uzayan bi sumuksu olunca yumurtlaman oluyor dikkatli olun bende ovuluyasyon alayim dedim ama cevrem hep alma bu sekilde olunca birlikte ol dediler 3 gun