Hasretbbbr Kızlar 5 aylık hamileyim belim çok ağrıyo otururken eğilirken kalkarken bunun olması normal mi ?
RES Hasretbbbr bence normal çünkü benm de ağrıyor. Magnezyum kullan ya da maden suyu tüket. Bi de çok uzun süre ayakta kalmamaya çalış
Mervettas Hasretbbbr geceleri yattığım yerden kalkıp adım atamıyorum gündüzleri o kadar olmuyor ama benim de berbat durumda
melisinmutfakblogu Hasretbbbr 22 haftalik belim kopuyor magnezyum istycem doktordan iyi geliyor ilk gebelktede olmuştu sabit hep aynı yöne yatma 20 dk otur 2 dk ayakta turla yine otur çok ayakta kalma çok iş yapma doktorn dedklri
pmedic112 Mervettas bende öyleyim zulüm geliyor gece kalkmak ve dediğiniz gibi adım atamıyorum canımdan can çıkıyor sanki
Heyaslily Ben yedinci ayıma giricem sırt ve bel ağrısı yaşıyorum şiddetli ama sürekli kaynanam kendi hamileliğiyle yarıştırıyor bende çok kolay geçti ağrı olmadı senin de kolay olur bu ayda bebek ne kadar ki ağrısı olsun diyor can sıkıcı bir durum 🥺
Ezgi01993 Kızlar bu bel agrısı mahvetti beni her gebelik aynı olmuyor ben ilk gebeliğimde hiç yaşamadığım şeyleri bunda yaşadım valla bel agrısı öldürüyor beni uyku uyuyamıyorum daha 27 haftalığız böyleysek önümüzdeki haftalarda nasıl olurum bilmiyorum .
pmedic112 Ezgi01993 aynı cümleyi bende kuruyorum vallahi ilerleyen haftaları düşünemiyorum. Belim ayrı kasıklarım ayrı uyuyamıyorum bile artık rahatça geceleri
pmedic112 Hasretbbbr 22+5 haftam. üç haftadır böyleyim magnezyum eksikliğinden olabilir magnezyum başladık ama oda hiçbir fayda etmedi. Neyden kaynaklı anlamış değilim 😌 Doktora ne sorsam normal diyor. İki büklüm kalıyorum adım atamıyorum attığım her adımda canım çok yanıyor nesi normal bilmiyorum.