Nihal1907 benim eşimde biliyor ama kabullenemiyor. Problem çıkartıyor. Ben zaten asla başka bir evde tuvalete gitmem. Sadece annemlerde. O da alaturka.
Ama biri benim tuvaletimi klozeti kullanınca da domestosla silmeden asla kullanamam. Herkes için bu böyle. Kendi ailemde dahil. Hiç kimsede ses çıkarmaz. Ama ne zamanki ailesinin arkasından temizlersem triplere girer, kavga çıkartır. Kaç gündür bu yüzden küsüz. Ailesi için onlar mikroplu mu, mikrop mu saçıyorlar diye. Ay defalarca anlattım, anlatmaya çalıştım. Ama malesef konu ailesi olunca anlamak istemiyor. Ben bekarkende böyleydim. İşyerinde tuvaleti kullandıysam eve gelince hemen duşumu alırdım Aile evinde asla ama asla klozet kullanmazdım.