15+3 haftaligim bugün ikili test sonuçlarımi gösterdim herşey normal ama tekrar ultrasonla muane oldum . Doktor bebeğin sırtı yukarda kafası aşağıda duruyor dedi. Dikkat etmem gerektiğini söyledi. Ama fazla açıklama yapmadi. Bu drum normal mi? Karın kasık ve bel ağrım oluyor sürekli bundan kaynaklimi acaba.