Benim gebeliğimi ilk öğrendiğimde 5 haftalıkken 3.36 cıktı sonra 8.haftada dahiliyeye gittim tekrar ölçtü 2.17 cıktı gebeliğin ilk trimesterında tsh fizyolojik olarak düşüyormuş ilaca gerek kalmadı ama 3 ay sonra falan tekrar kontrol baktır dedi ,bikaç hafta sonra tekrar ölçtürmenizi tavsiye ederim