smyykbl Kızlar bu ay esenler kadın doğum da doğum yapacak olanlar veya yapanlar var mı acaba merak ettiim.Biz 37+5 olduk beklemedeyiz.Herşey normal görünüyor bakalım ne zaman gelcek küçük hanım
MMerve34 smyykbl merhaba doğum yapmadım ama orada yapacağım bir aksilik olmazsa gebeliğimin başından beri oraya gidiyorum 37+0 şuan
balimknmz Allah düşürmesin beni bi daha oraya incsanın yüzüne bakmıyorlar . Daha geçen hafta oradaki bi doktordan şikayetçi oldum .
smyykbl balimknmz bu bence biraz şans meselesi her hastane için iyi yorumlarda var kötü yorumlar da Allah iyi insanlarla karşılaştırsın ben şuan memnunum doktorumdan
smyykbl Sizinde az kalmış Allah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip eylesin. İlk gebeliğiniz mi
Happymomsswater smyykbl merhaba doğumunuzu da mı Beyza hanım yaptı acaba ben normalde baştan beri başka doktora gidiyordum ama bugün Beyza hanıma gün verdiler doğum için hiç bilmiyorum biraz tedirginim nasıl geçti doğumunuz sağlıkla büyüsün inşallah 🌸