Icecream Kizim 32 aylık ve ben şuan 33 haftalık hamileyim. İlk doğumun sezeryan oldu. Son 2 gündür sezeryan yerim aşırı aciyor. Bebek çok assagida oldunuz söylemişti doktorum. İster istemez geriliyor dikişler yırtılma vs bisey olurmu çok korktum acikcasi 🥲
Kuzumm55 Icecream bir şey olacağını sanmıyorum oğlum 26 aylık Ken doğum yaptım kilomda vardı ona rağmen bir şey olmadı ama sen yine doktoruna danış canım
Icecream Kuzumm55 doktorum hep normal diyor ama canim okadar aciyorki bazen eyvah diyorum ya bisey olursa
Kuzumm55 Icecream sen dua et bir şey olmaz inşallah yinede tereddüt ediyorsan başka bir doktora danışablirsin