mombarbie_ Elmanur12 aşırı hareketli yerinde durmuyor yürürken yatarken zorlanıyorum artık kaldıramıyorum vücudumu
1yenianne11 Elmanur12 sabahtan beri bi kıpırtı yok çikolata falan yedim ama genede bana mısın demedi daha olmadı sağlık ocağına gidip baktırıcam insan telaş yapıyor dün akşam doğuracam sandım öyle bi aşağıya baskı hissettim ki hop oturup hop kalktım birde topluyor kendini karnım acayip geriliyor sanki göbeğim yırtılacak gibi kasılıyor sanırım yeri daraldı artık hateketler de haliyle daraldı
Sadecemavii Ben de 37+1deyim. 5 6 gündür o kadar hareketliydi ki ama bu son iki gündür sakinleşti daha az hareket ediyor kanalda bu arada doğum pozisyonuna girmiş tamamen ama arada sancı vuruyor hafif karnım ağrıyor o bir haftadır olan hali asla yok ..