Asmakat 12 haftalık hamileyim 2 gündür arada bıcak gibi sancı giriyor karnımın alt kısmına yaşayan varmı normal mi ?
Asmakat İyi bari pazartesi kontrol var sorucam doktora ama canım yanıyo bazen. Normalda regli ağrısı gibi oluyodu bu bi başka ☹️