Krdnbrs ilk hamileliğin de mecburi sezaryen oldum 42 haftada doğdu ikinci hamileligimde sancim çıkmasaydı 39 a kadar bekleticeklerdi 1 yaş arası vardı sancı olduğu için 36 da doğum yaptım kimse de doku hassasiyeti diye bisey demedi sindi allah kısmet ederse 3. Sezaryanimi olhcam