Hcyuccu Kızlar ağdayı bırakalı çok oldu ve cesaret edemiyorum oyüzden gebelikte kullanabileceğim tüy dökücü krem önerirmisiniz
Lutulut Gebelikte tüy dökücü krem kullanımı sakıncalı. Hem cilt incelip kuruduğu için tahrişe yol açıyor hem de ciddi kimyasal var içinde.
Hcyuccu Aryayra jilet kullanıyorum da çok çabuk çıkıyor ya oyüzden tüy dökücü daha geç çıkartıyordu gebelikten önce
Aryayra Hcyuccu hamilelikte tüyler çabuk uzuyor ondan olabilir. Tüy dökücüyle de aynı hızda çıkar muhtemelen