songul_21 bunu doktora sorman lazım ben mastit oldum emzirirken nerdeyse 40 gün antibiyotik kullandım çeşit çeşit en son ameliyat oldum kültür testi yaptırıp başka antibiyotiğe geçtim çok şükür ameliyat sonrası düzeldim ama bu sürede sağlık ocağı bana emzirme dedi ama doğum doktorum emzirmemi söyledi bende emzirdim çok şükür bi problem olmadı bunu burdaki insanlar bilemez mutlaka doktoruna sor benim antibiyotiğimde emziren anneler kullanamaz yazıyodu onların bi sınıfı oluyo ona göre zorunlu oldukça kullanılabiliyo sanırım ben olsam doktoruma sorardım