Sağlıkla gelsin öncelikle ama bu aralar bu tarz isimler okadar modaki artık herkesin çocuğu aynı isim olacak diye tedirginim Aren Asel karan asil alya… Bir ogretmen olarak iki isim cocuklar için kimlik karmaşası yarattığını düşünüyorum tek isim daha sağlıklı olabilir. Tabiki bu benim düşüncem doğrudur da demiyorum sadece fikrimi paylaştım. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸