Kızlar tüp bebek transfer sonucum pozitif geldi çok şükür bir hafta sonra kese , kalp atışı için gideceğim inşallah bir sorun olmaz çok korkuyorum 175 boy kilo 85 benim gibi polikistik over sendromlu gebeler nasıl beslendiniz merak ediyorum kilomun zarar vermesini istemiyorum 🥹🙏🏻