ssahin22 evet aslında muayene ücretin uygunmus asilama da uygun olabilir benimkinin ücreti 800-900 civariydi sağlık sigortam olduğu için muayeneye vermiyordum ben. Üni hastaneleri eğitim ve araştırma hastaneleri şehir hastaneleri infertilite polikliniginde aşılama da tüp bebek de yapılıyor hatta aşılamaya ücret odememistim ben devlette sadece ilaç aliyosun eğer uygun gelmezse şehrinde de varsa guvenebilecegin bi yer deneyebilirsin devleti