Miraykader Tuanaada sağlıkla gelir inşallah cnö benimde atars 17 aynı gün senle tabi bıgün gelmese fena sancım oluyor arada
Aminealeyna Tuanaada normalde 30 mayis ama zorunlu sezeryan oldugu icin 17 mayis insallah ❤️ 38. Haftada alacagini soyledi dojtorum
Ikimelekannesi_ Medineuyanik bugün kontrolüm vardı nstde sanci fln çıkmadı. Doktorum salı gününe kadar bekleyelim dedi doğmaz ise çarşamba günü gel dedi suyuna fln baklim.bnim kızımda 40+1 de doğdu.belki bu seferde öyle olur bilmem 🤭
Hulyaismail Yolun daha çok başındayız biz Eylül de dedi doktor daha yeni inşallah sağ salim hepimiz kucaklarimiza aliriz bebeklerimizi
byzblt Allah nasip ederse Mayıs 20 sinde normal doğum tarihim ama sağlık sorunum nedeniyle sezaryen olacağım sanırım mayısın 5 i gibi gelecek