Ahsen_c 4 haftalık hamileyim kasık ağrılarım çok oluyor sol taraf daha çok yerleşme ağrısı olabilir mi sizde oldu mu böyle
Yasminnnnn Ahsen_c Normal canım ben test yapmadan bile kasık agrimdan hamile olduğumu anladım şuan 10+4 ara ara devam ediyor
2Princess1Mom Ahsen_c Benimde aynı şekilde 4 haftalık sol tarafımda bıçak gibi ağrı oluyor yerleşme diye düşündüm bende
AjdaDiri Yasminnnnn bende 9 haftalık hamileyim bende de ara ara oluyor sol kaşık ağrısı iğne batması gibi korkuyorum da sürekli hastaneye gitmekten
Yasminnnnn AjdaDiri Ben doktoruma sordum bazen idrar yolu enfeksiyonundan olabiliyor dedi idrar verdim hafif Enfeksyon çıktı sürekli Enfeksiyonum oluyor malesef dün ultrasonda da baktı bir sıkıntı yok dedi bazen bu şekilde kasılmalar magnezyumda veriyorlar
AjdaDiri Yasminnnnn evet kan verdim ama sonuçlarımı Dr hala göstermedim magnezyum kırmızıydı e nabızda inşallah ondan dolayıdır birazcık da idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı
Zeeyyss Bende de dün gece oldu sanki kestiler beni ama sabah geçmişti şimdi de sol omzumda bi ağrı var Google bakınca korktum:( hep dış gebelik belirtileri ama kanamam yok şükür
Lutulut İlk 3 ay regl olacakmışım gibi ağrılarım hep vardı. Doktorum söylemişti zaten bunları yaşayacağımı, endişelenme demişti. Kanama, lekelenme olursa hemen gel demişti.