Hayırlı geceler arkadaşlar 25 haftalıgim 2-3 gündür gobegimin sağ tarafından aniden bir batma gibi yırtılma gibi ağrı oluyor geçiyor ara ara tekrarlıyor sebebi nedir yaşayan varmı 3 gün önce kontrolüm vardı bı sıkıntı yoktu ama ondan sonra başlayınca tedirgin oldum bilen varmıdır bildiğiniz böyle batma yırtılma gibi anlık olan birsey