ebrarebrar 5 haftalik hamileyim progestan degerim 7.5 doktor dusuk risikin var dedi ve progestan ilaci verdi. Hamilelikte progestan degeri dusuk olup dusuk yaşamayan var mi?
MelekAnnesi52 ebrarebrar bende Progestan i alttan kullanıyorum kanamam oluyor 15 günde bir ama doktor herşey yolunda kanama olmaması lazım düşük riskin var diyo
MelekAnnesi52 ebrarebrar ilk kanamam 6 haftada olmuştu ikincisi 9 da oldu dün gece😔 sabah hemen gittik ekstra iğne verdi şimdi
mockingbird ebrarebrar Merhaba. Yapılan tahlil progesterondur. Ptogestan ilaç ismi. Ve genelde düşük riski olanların kullandığı bir ilaç.
ebrarebrar MelekAnnesi52 benim kanamam yok ama progestan tahlili yaptirdi doktor degerin duşuk dedi. Sen progestan tahlili yaptirdin mi?
ebrarebrar mockingbird progestan hormonunun düşuklüğu düşege yol aciyormus o hormon yukselsin diyede progestan ilaci veriliyor ben şuan kullaniyorum ama yinede korkuyorum doktor dusuk riskin var dedigi icin daha oncede bir dusuk yaptim
mockingbird ebrarebrar şuan 9+4 haftalık hamileyim. 6.haftamdan beri bende kullanıyorum. Aynı şekilde daha ömce bende düşük yaşadım. İçinizi ferah tutun. Güzel şeyler düşünün güzel şeyler olsun. Sağlıkla kucağınıza almanız dileği ile 🙏🏻
ebrarebrar mockingbird mockingbird teşekkür ederim. İçimi rahtlattiniz..amin cümlemiz saglikla bebeklerimizi kucagimiza aliriz insallah😊