Ben 33.haftamda sürmeye başladım bile resmen korkudan 🤣 ilk hamileligimde kimse uyarmamisti ve doğumdan önce kulllanmamistim kendi yapisida çok catlak catlak olduğu için doğumdan sonra çok yara olmuştu o sıra hastanedeki ebeler söylemişti hemen bir koşu almıştı esim. Ama tabiki öncesindede kullanmak çok çok daha iyiymis simdi çok temkinli gidiyorum hatta zeytinyağı yazan olmuş ben 2 hafta kala ona bile başlarım 🤣🤣