Kızlar merhabalar benim bir sorum olacak son adet tarihim 4 ocak 20 ocakta yumurtlama testim pozitif çıktı 6 şubatta evde test yaptım silik çıktı hemen doktoruma gittim kan testimde progesteron 20.29 beta-HCG 170 çıktı internetten araştırdığımda bu değerler dış gebeliğe işaret ettiğine dair yazılar okudum daha önce aynı durumu yaşayan var mı haftama göre değerim düşük mü yardımcı olursanız çok sevinirim