Eminkader01 ben hareketlerini 20.haftaya kadar hissetmedim o yüzden de kendimi hamile gibi hissedemedim dikkat ettim ama her gittiğimde sanki dr kotu bisey soyleyecekmis gibi geliyordu bana ultrason ekraninda gördüğümde inaniyordum sonra yine yokmus gibi ya da bi sorun varmis gibi geliyordu. Ne zaman hareket hissetmeye basladim o zaman benimsedim varlığını. Normalde iki haftada bir gel diyordu bazen uc hafta sonra gel diyordu doktorum ve o son gunler hep icim sikintili oluyordu kotu bisey olmus da haberim yokmus gibi hepsi gecti cok sukur. Su an hareketleri bariz hissettigim icin icim daha rahat 34 hafta olduk