Hilalaktscbk Ben reglim 1 gün gecikti erken gebelik testi yaptım pozitif 🥲
Prezervatifle korundugumuz için beklemiyorduk yaz sonuna düşünüyorduk o zamada doğmuş olacak inşallah nasibim böyleymiş 🥰
Bende kese göründü ama çok küçük olduğu için kalp atışı dinleyemedik, 2 hafta sonra gel renkli ultrasonda bakalım dedi,
Hiçbir belirti olmadığı için emin olamadım gerçekten annelik zor ya ağrın olsa dert olmasa dert 🥲
Böyle devam eder inşallah iki çocukla daha rahat olur son haftalardaki ağrı da olsun artık doğacak sonuçta 😅
Maşallah sizede Allah bana da nasip etsin o zamanları sağlıkla kucağınıza alın İnsallah 🤍