Hase Erken olduğunu da düşünüyorum ama mesela hamileliklerimin ilk 3 ayinda; kızım da hep midem bulanirdi çubuk krekerle hayata tutundum diyebilirim sürekli bayiliyordum.
Oğlumda da çok iştahım açılmıştı hiç bulantım yoktu, bunda da hiçbir belirti yok tedirgin oluyorum istemeden, teşekkür ederim 🥰