Happ 10. Gün yapmıştım o da norolojiye gitmiştim ağır bir ilaç vermişti oradaki doktor yap varsa çıkar demişti negatif çıkınca ilacı içmiştim mecburen 14. Gün test yapmayacaktım bütün adet belirtilerim vardı eşim de sen test yap doktora en azından negatif deriz dedi sabah test yaptim pozitif 🤷🏻♀️😅