Bende ilacımı bıraktım 100 mg lustral 3 senedir kullanıyordum kendi kendime bebeğimi öğrenince kestim. 12 haftalığız şu anda. İlacı bıraktığımın haftası yoksunluk çok çektim şimdi çok şükür geçti ama ufacıkta olsa panik atak geldi bi yokladı. Korktum açıkçası. Çünkü mutlu anlarıma gölge düşsün istemiyorum canıma eziyet etmekten çok korkuyorum. İlaca başlamamaya direnicem sonuna kadar fakat çok kötü olmaya başlarsam da artık son çare ilaç…