Merhaba Hanımlar, 22 haftalık hamileyim. Öncesinde de bel ağrım oluyordu ama hamilelikte özellikle kuyruk sokumunda uzaninca veya hareket edince dönünce çok kötü ağrı oluyor:( bu durumu yaşayan var mı? Doğumda da karşıma sorun olarak çıkar mı diye korkuyorum 😞