Buna biz değil doktorun karar vermeli canım tahlillere göre risk varsa bırakmanı ister ama risk yoksa emzirme nde de bir sakınca yok çok kadın tanıyorum hamile iken emziren daha sonra da iki çocuğu birden emziren ama dediğim gibi doktor karar vermeli. Büyük olanı mesela hamile kalmasaydın kaç yaşında kesecektin meme den eğer 2 den fazla emzirirken diye bir düsüncen vardıysa doktor onaylı devam edebilirsin☺
Ama allah sabır versin ben kızımı 2 yaş 5 ay iken bıraktırdım aradan şuan 1 sene geçti 3.5 yasında hala arada aç öpeyim der bebek gelince bizim de bakalım ne olacak o neden emiyor bende emeyim olmaz umarım 😁