GlyEylul Benim 11. Ve 12. Haftalarda kanama rahimde kasılmalarım oldu, o yüzden progestan iğnelere 16. Haftaya kadar devam ettik , progestanı fitil olarak hala günde iki kullanıyorum 23. Haftadayım , kasık ağrılarım vardı enfeksiyona bağlı, o yüzden ilacı tamamen kesmedi doktorum , kan sulandırıcı için ise genetik kan testi yaptırdım , bi kaç genimde pıhtılaşma riski çıktı o yüzden doğuma kadar kan sulandırıcı devam edecek , sanırım her şey normal olsaydı 12. Haftada kesecekti doktor ilaçları