ElizOguzDerya Merhaba kızlar daha önce İzmir Karataş hastanesinde doğum yapanlar varsa yazabilir mi lütfen 🌸
Pelinpelin ElizOguzDerya henüz yapmadım ama karataşa gidiyorum 9aydır arzu hanıma ,ben de aynı şeyi merak ediyorum orada doğum yapanlardan fikir alsak ,siz kaç haftalıksınız
Naz35255 ElizOguzDerya Ben ilk doğumumu orda yapmıştım çok memmun kaldım odalar temiz hastane çalışanı çok ilgili çok güzel ilgilendiler hemşiresi temizlikçi olanlar hepsi
e0d0a0 Karataşta Aysel Zabit var onu öneririm benim nasip olmadı kürtaj olmak zorunda kaldım tekrar hamile kalırsam yine o kadına gidicem odalar tertemiz hemşireler ebeler gözlemlediğim kadarıyla çok ilgili alakalıllar
minikdefnemm e0d0a0 merhabalar aysel zabitte doğum yaptım profile girip bakabilirsiniz tecrübelerimi yazdım
e0d0a0 minikdefnemm geçmiş olsun asıl doğum zamanı önemli doktor bir iki bende duymaya başladım yakın çevremden böyle Aysel hanımı İrem hanıma iyi diyorlar bakalım hamile kalırsam birde ona bakarım
Sareeikra Arzu hanıma gidiyorum 2 doğumunu orda yaptım şimdi 3. Gebeliğim nasipse yüne arzu hanımda doğurucam 🙏
Semamamy Karatasin kadin dogum doktorlari cok cok iyi ya cidden herbiri birbirinden ilgili bende merve hanima gidiyorum harika biri