Esranur_53 Haftadayim bugün doktorum bebegimin kanala yüzüyle girmeye calistigini soyledi. Bu sekilde normal dogum zor oluyomus baya süreç uzuyormus nstde sancılarim cıktı açılmam yok sizinde yüz gelisinde olup sonradan düzeleniniz normal dogum yapaniniz var mı 😥