Lutulut Esmam_ela25 Yanında daha fazla kafein almıyorsanız normal bence. Çikolata,çay,yeşil çay vs bunlarda da kafein var
Gamzeacis Esmam_ela25 36 haftalık olcm cumartesi her gün hemen hemen iki tane içiyorum ama genelde dibek kahvesi ile karıştırarak içiyorum
Esmam_ela25 asell13 kafein bağımlısı olan ben en aza indirmeye çalışıyorum ama bazen çok kötü baş ağrısı oluyor oda kahve içince geçiyor 🥲
Gamzeacis Esmam_ela25 karıştırarak içiyorum Bnde sade dibek çok bayık geliyor az bişey koyuyorum dibek