Arkadaşlar merhaba
19+3 haftalık hamileyim. Özel bir bankada çalışıyorum. İzni araştırdığımda 32. Haftada izin başlangıcı yazıyor. En erken kaçıncı hafta da izne çıkabilirim. Bir kaç yerde 24. Hafta gördüm ama emin olamadım. Bilgisi olan varsa yazabilir mi