miranatlas yok maalesef forumda memnun olanlar var diye gittim ama tam bir ticarethane. Sekreterler zaten doktordan daha egolu burunlarından kıl aldırmıyorlar sezeryan yanlısı bir hastane uğraşmak istemiyor ben 36+3 geçen haftadan beri bebek dönmediği için sezeryana almak istiyor doktor bugün başka doktora gittim bekleyelim diyor 39 a kadar dönebilir dedi