Kızlar merhaba bugün hastane kontrolümde doktorum guatr olduğunu söyledi ve ilaç yazdı daha önce aynı durumla karşılaşan ve ilaç kullanan varmı kan tahlilimi devlet hastanesinde vermiştim oradaki doktor tahlil sonuçların çok güzel dedi birşey demedi kararsız kaldımmm😢