sehrengiz_8 Merhaba kızlar az evvel detaylıdan çıktım bebeğin eşi önde imiş 20+1 haftalığım bebek eşi önde olanlar ne yaptınız nelere dikkat ettiniz doktorunuz söylediği riskler nelerdi?
gizem-cbn sehrengiz_8 banada rahim ağzını kapatmıyor ama kanaman olabilir dendi şu an 37+1 im hiç kanamam olmadı
Bebitom72 sehrengiz_8 merhaba bana 16 haftalık iken teşhis konmuştu. sürekli uzandım. lavabo ihtiyacım, yemek ihtiyacımı görmek için kalktım 20 haftada detaylı ultrasona girdiğimde yukarı çıkmıştı tabii ilişki yasaktı ağır hiçbir şey yapmıyordum bu şekilde idi.
sehrengiz_8 Bebitom72 çalışıyorum küçükte oğlum var bana da doktorum ağır kaldırma düşme çarpma olmasın dikkat et dedi. Yatmam imkansız şu an için ama ne gibi riskleri varmış bahsetti mi doktorunuz
sehrengiz_8 Bebitom72 20+1 haftalığım rahim ağzını kapatmıyor 4 düzey var bu plasenta previa için seninki dördüncü düzey riskli ama en az riskli olan yerde kanaman vesaire olursa hemen acile başvur dedi
sehrengiz_8 gizem-cbn zorunlu sezaryen mi söyledi doktorunuz peki neyse az kalmış sizinde inşaAllah alın sağlıkla kucağınıza
Selin9 Benim 4 haftadır ara ara kanamam oluyor doktor doktor gezdim sebebini bulamadılar bugün tekrar gittim daha önce gittigim doktora plesenta yukarıda ama rahime çok yakın o kanama yapıyordur dedi anlam veremedim 18+4 şuan gebeligim