Ebrucar ben 4 haftalikken yasadim bir damla kab ertesi gun kahverengi idi progesteron verdi lekelenme olur ise iki olmaz ise 1 tane kullan dedi.Sonra bir gun yorulmustum her sildigimde 7 haftalik felandik galiba kan geldi kahverengi degil di bir sikinti gormedi bir hafta sonra da ilaci keselim dedi bugun yine oldu az is yaptim.kan olur ise gel demisti.kahverengi onemli degil demisti.Kalbini dinleyip keseye bakiyor benim cok cok az minimal bir kanama var demisti.Ama suan yine kan geldi bakalim doktora yazdim .saglicakla gelsin yavrularimiz ben ilk gebeligimde hic boyle bir sey yasamamamistim