Bende de vardı aynı sorun hatta 9. Haftaya kadar bana çok ağrı verdi. 10 cm boyutundaydı, zamanla bebek büyüdükçe o da ya yok oldu ya da doktorumun dediği gibi bebek büyüdükçe yukarı çıktı orasını bilmiyorum.Bende çok korktum ilk duyduğumda ama şuan 36+4 haftalığım hiçbir sorun olmadı çok şükür.