Batbur benim de ilk bebişimm çok yenidoğan almayı düşünmüyorum. 0-3 ler daha kullanışlı uzun süre giydirmek açısından. Yenidoğan iç zıbın 1-2 tane dışında almayı düşünmüyorum çünkü bebek bezi de olduğu için dar geliyor sıkıyormuş. Yenidoğan’daki kastım hastane çıkışları ve 50 cm ler bu arada. Çoğu bebek 50 cm bile doğmuyor daha ben hep 51-52 duydum o yüzden çok almak istemedim. (Kız bebekler 48 bile doğabiliyor)