Kivircikkuala Kızlar bugün 8.gündeyim iğneyi 6.da batırıp yapabildim ayyy çok acıdı 🤕 Sizler kaçıncı gündesiniz benim gibi olan var mı ?
Polenmom Kivircikkuala kendiniz yapınca gerçekten çok acıyor ben hiç kendim başaramadım 🤷🏼♀️ hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah 🙏🏻🤍
Ceylanbjk Kivircikkuala Tedavideki iğneler çok zorlamadi beni şuan hamileyim kan sulandırıcı iğne çok acıtıyor hayırlısı olsun sizin için de
Kivircikkuala Polenmom Aminnn İnşallah 🤲🏻❤️ Bugün acıdı bi tek bide cetrotide başladım 🤕 o daha kalın onu orta alta yapıyorum gonal f i sağ sol yapıyorum 🥹 sizde mi tedavi sürecindesiniz
Polenmom Kivircikkuala çokk iyi anlıyorum yıllarca aynı şeyleri yaşadım bizim bitti çok zorlu yollardan geçtik şimdi mucizemizi bekliyoruz darısı size inşallah 🙏🏻🧡