Yani evet bence de imkansız. 10+3 deyim.
Ama böyle tam kesenin olduğu yerde kıpırtı gibi pıt pıt bir şey hissettim. Değişik bir şeydi de keşke bebeği hissetmiş olsam :D
Bir de şey diye düşündüm benim tek yumurtalığım filan yok orası komple alındı ameliyatla acaba o yüzden erken mi hissettim.