Merhaba kızlar. Çok saçma olduğunu bile bile sormak istiyorum çünkü gerçekten aklıma takıldı. 10 haftalık gebeyim yaklaşık 6-7 haftalıkken çok açık kahve lekelenmem olmuştu. Doktor bi sıkıntu olmadığını söyledi ama önlem amaçlı fitil verdi ama ben kullanmadım. Çünkü ilk gebeliğimde de aynısını yaşadım yerleşme kanamsı diye yorumladım. Bugün tekrar lekelenmem oldu ve genital bölge ağda yaptıkrna sonra geldi. Sonra düşündüm önceki olduğu gün de ağda yapmıştım. Öncekinde sadece bir gün sürdü bunda devam eder mi bilmiyorum. Ama ağda ile bi alaksı olabilir mi yaşayan var mı böyle bir şey.