Yaprakdokumuseverr dinlenince düştüyse sorun yok. Ama 1 saat boyunca yüksek seyrederse sorun oluyor.
Takip gerekiyor ve bu şekilde yüksek giderse dengelemek ilaç başlayabiliyor doktor. Bir de idrar tahlilinde protein kaçağı var mı, ödeminiz var mı diye kontrol ediliyor. Bunlar da olursa daha riskli oluyor. Sadece tansiyon olunca ilaçla dengede tutulduğunda sorun olmuyor.
Benim de ilk gebelikte vardı, ilaç kullanarak doğuma kadar idare ettim. Erken doğuma falan sebep olmadı.