Kızlar merhaba kısa kesicim daha önce çok kez kadın doğuma gittim farklı farklı hepsi farklı birşey söylemişti ama genel olarak hiçbiri gebeliğe engel birşeyim olmadığını söyledi eşimde ürolojiye görüncek önümüzdeki hafta benimde en son gittiğim doktor rahim filmi istedi benden bebek istediğimi söyleyince özeller çok pahalı istanbul Anadolu yakasında önerebiliceğiniz devlet hastanesivarmı acaba ve çok ağrılı bir işlemmi extra Anadolu yakasında önerdiğiniz bir kaşın doğum doktoruda öneririmisiniz