Osmangazi Aritmi hastanesinde Doç. Dr. Deniz Şimşek diyip sana hayatının en güzel iyiliğini yapabilirim 😊 7 aylık gebeyim ve bu yolda iyiki doktor beyleyiz ❤️kendisi harika bir hekim çok pozitif çok ilgili belli bir zaman sonra yapacağın stresli testleri sana güzel enerjisiyle unutturuyor ve her muayenesi eğlenceli ve güzel geçiyor . Kendisine kolaylıkla ulaşabiliyorsun ve geçiştirici cevaplar asla almazsın her soruna detaylı cevap verir . Muayene ücreti 1000 TL doğum ücreti normal 20 sezeryan 25 bin TL .sağlıklı gebelik geçirmeni dilerim 🥰