Melos066 32+3 haftalıgız akıntım vardı normal bir şekilde ama az önce lavaboya gittiğimde sümüksü bir şekilde beyaz bir tabaka halinde akıntı gördüm kalıp gibi duruyordu ilk defa yaşadım böyle birşey sizce nişan mı?
ufbus010315 Melos066 seni korkutmak vs istemem ama 30 haftalıkken benimdd aynî öyle oldu normal diye umursamadım 31 haftada doğum yaptım bence vakit kaynetme git doktora ben bebegimi kaybettim belki o an girseydim herşey farklı olabilirdi
Prensesannesibir Nişan kahverengi olur canım yani çoğu kişide öyle beyaz akıntı bende de oluyor 15 haftalığım
Melos066 Prensesannesibir ya evet bende öyle duydum ama işte kalıp gibi olunca bildiğiniz yani sümüksü bembeyaz ay çok ayrıntı vermeyim kusura bakmayın 🤦🏻♀️😂
Prensesannesibir Melos066 yok canım ne olacak ben onu doktora sordum hamilelik hormonlarından dedi. Benim nişanım geldiğinde kahverengiydi o yüzden için rahat olsun
Bsrayby ufbus010315 benim de 37.4 de Beyaz sümüksü nişanım geldi duş aldım son belim ağrımaya başladı dakika tuttum sonrada suyum geldi belki sizinkide nişandır benim kı kahverengi değildi beyazdı dikkat edin yinede
ufbus010315 Melos066 agrım vardı kasıklarımda ama her doktor malesef ki işini yapmıyor agrılarım olduğunda gittim ve normal dedi bişey yok dedi 1 hafta sonra dogum yaptım
Melos066 ufbus010315 bende az önce gittim kan idrar verdim sonuçları bekliyorum inşallah birşey çıkmaz
Melos066 ufbus010315 çok şükür temiz çıktı normal akintin içinde brikmis ondan öyle olmuştur büyük ihtimalle dedi şuan da gayet iyiyim
Yaseminn2345 Bende enfeksiyon var sanırım. Çarşamba gideceğim. Öyle akıntım oluyor genelde. 32′yim şu an.