Kızlar selam
36+3’teyim nasıl doğum yapacağım belli değil, çatı muayenesi olmadım. Heyecanlı biraz gergin hissediyorum 🥹 Siz çatı muayenenizi ne zaman oldunuz? Neye göre karar verdiniz nasıl doğum yapacağınıza? Beni neler bekliyor?? Tecrübelerinizi duymak istiyorum 💓💓