Tgcee kdrt canım ben dr kılosunu sordugunda herzamn dıyokı kılosu degıl saglıklı olması onemlı kılolu cocuk herzamn saglıkldır dıye bırsey yok dıyo bukadar takılmayın kıloya
kdrt Tgcee canım ben kiloya hiç takılmadım hatta sormadım Bile kilosunu doktora, bana gelişimi iki hafta geri dedi o ne demek onu anlamadım. Gelişim geriliğinin ölçütü nedir kilo mudur
Tugbakalenci kdrt peki vitamin kullanıyomusun, ? Sakın üzülme bebeğin hisseder . Kırmızı et ağırlıklı beslen kefir iç sütünü ihmal etme bu açığı istersen 1 haftada kapatırsın
Sermel kdrt korkma şakın ben hiç ilaç kullanmadım,dayım ilaç kullanma dedi. Sen beslen yeterli dedi. Yani ilaçlardan değil.
Sermel kdrt 2200 benim bebeğim 35. Haftada çanım. Sağlıklı beslen hemen toparlarsın i. Görümceme öyle dediler. Üç hafta kaşar,süt,yumurta,meyve sebze,kuru meyve,ceviz falan tüketti 1500 olan Bebek bir an da 3 kg oldu. Ye ve sola uzan hiç korkma .
Maviyesil121212 kdrt canım ben doktora gittiğimde Bebeğim 4 gün geriden geliyordu tabi bilmediğimden sordum neden böyle sıkıntı olur mu vs diye adam güldü. ‘3 hafta geriden gelmedikten sonra biz geriden geliyor demeyiz benim kızım da geriden geliyordu sıkıntı yaratacak bir durum değil’ dedi. Bi dahaki gidişinde gene sor ama o zamana kadar canını çok sıkma
Sermel kdrt geri değilmiş benim de öyle doktorum da dayım gayet iyi dedi hatta. Programlara bakıyorum kitaplara bakıyorum haftasıyla aynı korkma sen. Doktorunu değiştir bence.
Beriliko Kilodan dolayı dediyse çok problem değil ama mesela karın çevresi yada kafa ölçümü 2 hafta geri olunca sıkıntı olabiliyo ne yazıkki hanımlar yani zayıf olsun nolcak demeyin önemli bi konu aslında hatta gelişim duruyosa direk doğuma alıyolar bence doktorunuzdan net bilgi alamıyosanız başka bi doktora görünün önemli bi konu çünkü
kdrt Beriliko açıklama yapmadı ki sadece gelişimi geri dedi neyden olduğunu da söylemedi bi başka doktora görüneceğim randevu alıp
Minikpanda kdrt canim senin beslenmenle bebegin kilosunun hiç alakasi yok gercekten kimi anne 30 kilo aliyor bebek 2500 kilo doguyor zaten 5 aya kadar ictigin folikasit multivitamin onlarla besleniyor bende iyi beslenemedim et tavuk balik sevmiyorum cok ogle yemegi bile yemiyorum oturup yogurtu peynirdi ölmücek kadar karnimi doyuruyorum istahim yok canim Ama kaşar peyniri ve muzun bebegin kilo alimina dogrudan etkisi oldugu soyleniyor istersen bir dene istersen
Kavas kdrt canım benm bebeğğmde iki hafta gelişim geriliğiyle doğdu 38+5 de 2650 biliyorum takma fln dicekler takmamak elde değil doktor sağlıklı desin başka hiç bly düşünme doğunca bol bol emzir 😊
Deletedmom411 kdrt 35.hafta 2380 gösteriyor tabloya göre yani gayet normalsin. Önemli olan kilo alması kilo alımı durmaması kafanı takma