33+2 hafta oldum. Ama bir kaç gündür acayip bir gerginlik var. Ve bugün saçma sapan birşey bir ağlama krizine girdim hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Şeker var insülin kullanıyorum dengelemeye çalışmak yordu, erken izne çıktım evdeyim o da bunalttı sanırım… Sizde durumlar ne🙁