Ece_03 Merhaba arkadaşlar bugün nst de sancı çıktı fakat açılma yok sancılarımi kendim de hissediyorum geceleri uyuyamıyorum alt kemiğim sızlıyor sizce ne zmn doğurur 39+4üm 41 e kdr bekliyceginj soyledi
Prensesannesibir Açılma olmazsa doktorlarda pek bişey söylemiyorlar benim 2 cm açıklığım vardı bebek plesentadan ayrılmış dedi gecesine doğum yaptım bende deli gibi sancı çekerken nst sancı yok gösteriyordu